کالج آریام را بهتر بشناسیم

کالج بین‌المللی آریام اهداف اصلی خود را بر پایه ایجاد فرصتی برای رشد شخصی و درک جهانی، از طریق آموزش انگلیسی و توانمند‌سازی افراد برای ایجاد ارتباطات بین‌المللی نهاده است. در این راستا تمام تلاش‌مان را برای ارائه خدماتی با کیفیت بالا، مقرون به صرفه و نتیجه-محور در راستای رسیدن به اهدافمان اختصاص داده‌ایم. با رویکرد ارائه یک تجربه آموزشی در سطوح جهانی، تیم آموزش توانمندی برخوردار شده‌ایم که با تجربه خود می‌توانند روند یادگیری را از هر سطح و با هر هدفی به نتیجه برسانند. تیم ما با ایجاد روابط و تعامل در راستای ارتباطات شفاف و توجه به نیاز‌ها و اهداف فراگیران، تمام تمرکز خود را برای فراهم‌سازی شرایط و ابزارهای لازم موفقیت شما قرار داده است. ما تاکنون به هزاران دانشجو کمک کرده‌ایم تا از طریق توانایی‌هایی که در کالج آریام کسب کرده‌اند، به موسسات عالی بین‌المللی راه پیدا یا در حرفه ‌مورد علاقه‌شان در سطوح بین‌المللی شروع به فعالیت کنند؛ و این برای ما به معنای موفقیت و دست‌یابی به آموزشی متعالی است.

مزایای یادگیری در کالج آریام

دوره های خصوصی آزمون های بین المللی

برنامه آموزشی اختصاصی

کالج آریام برنامه آموزشی اختصاصی، منحصر به فرد شامل طیف گسترده‌ای از منابع و بر مبنای زمان‌بندی دلخواه ارائه می‌کند. این برنامه درسی فراگیران را با فرمت‌های مختلف آزمون، دانش لازم برای بهبود اعتماد به نفس و تبدیل دانش عمومی انگلیسی به مهارت آشنا می‌کند.

تضمین بازگشت هزینه

سیستم آموزشی نوآورانه

کالج آریام سیستمی منحصر به فرد و مبتنی بر نظارت و ارزیابی را اعمال سرلوحه روند آموزشی خود قرار داده. این سیستم امکان سنجش مستمر فرایند یادگیری را فراهم کرده، کیفیت فرایندهای آموزشی را بهبود بخشیده و عملی بودن دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده را تضمین می‌کند.

برنامه ریزی اختصاصیه

محیط آرام و یادگیری راحت

کالج آریام برای به حداکثر رساندن اثربخشی و راحتی حال فراگیران، فضایی آرام و دوستانه با محیطی پویا و آرامش‌بخش است. کلاس‌های درس کاملا مجهز، بزرگ، روشن، راحت هستند و کالج در منطقه‌ای آرام با دسترسی فوق‌العاده به تمامی مناطق شهر قرار گرفته است.

Our Strategy

استراتژی کالج آریام

کالج آریام با هدف ایجاد یک فرصت برابر برای تجربه تعالی در آموزش، در تلاش است تا برای فراگیران، تجربه اختصاصی و ارزشمند از یادگیری زبان انگلیسی و فرهنگ بریتانیا ایجاد کند. هدف ما ارائه دوره‌هایی با کیفیت برای رفع نیاز‌های آموزشی شما و خلق یک تجربه یادگیری یادگیری لذت‌بخش است. به عنوان یک نها آموزشی، خود را متعهد به فراهم کردن فرصت‌هایی برای توانمندسازی افراد جامعه خود می‌دانیم و مشتاقیم تا ارزش‌های بین‌المللی را از طریق برنامه درسی، رفتار حرفه ای و تعاملات حرفه‌ای ترویج دهیم. در این راستا، ارزش‌های اصلی خود را دنبال می‌کنیم.

  • پاسخگویی
  • همدلی
  • نوآوری
  • کار گروهی
  • شفافیت
0
سال سابقه
0
زبان آموز
0
رضایت زبان آموزان

Our Team

معرفی تیم کالج اریام

تمام اعضاء تیم‌ ما در کالج آریام، افراد واجد شرایط آموزش زبان با زمینه‌های تحصیلی متنوعی از زبان‌شناسی و آموزش حرفه‌ای زبان تا تحقیقات دانشگاهی، طراحی برنامه آموزشی و تدریس هستند. تیم ما از متخصصان باتجربه‌ای تشکیل شده که با اطمینان از  تجربه‌شان، یک فرایند یادگیری سیستماتیک، کارآمد و ثمربخش را برای فراگیران آماده کرده‌اند. معیارهای همکاری با کالج آریام، با دقت و تیکه بر نیاز‌ه‌های شما طراحی شده‌اند از این رو، ما استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای برای سنجش مجموعه مهارت مربوطه به تدریس گذاشته‌ایم. داشتن مدارج دانشگاهی یا مدارک معادل شناخته شده در زمینه آموزش زبان انگلیسی از جمله این استاندارد‌ها هستند. اشتیاق به آموزش، تعهد به عملکرد بی‌عیب و نقص و فداکاری بی‌پرده  از ویژگی‌های مشترکی است که میان تمام همکاران ما در کالج آریام دیده می‌شود. ما واقفیم که حمایت و پشتیبانی تمام اعضاء ما در حیات کالج آریام نقش اساسی به عهده دارد. از این رو، اولویت ما ایجاد محیط کاری مثبت و پایداری است که به رشد شخصیتی و شغلی پرسنل کمک می‌کند.