GENERAL, IELTS

خرید مدرک آیلتس به صورت تضمینی!

خرید مدرک آیلتس

خرید مدرک آیلتس و رهایی از سختی‌های مربوط به آزمون آیلتس، برای کسب نمره بالا، بسیاری از داوطلبان را وسوسه می‌کند تا از دردسر شرکت در آزمون جلوگیری کنند. جای تعجب نیست که هر جا چنین تقاضایی وجود داشته باشد، کلاهبردارانی هم هستند که حاضرند به هر شکل ممکن از این موقعیت سوء استفاده کنند. با اینکه هزینه خرید چنین مدرکی بالا است، اما کسانی هستند که دست به این کار می‌زنند. اما آیا انجام چنین کاری ایده خوبی به نظر می‌رسد؟

مسلما خیلی‌ها حاضرند با خرید مدرک و طی ‌کردن راه میان‌بر، از تلاش و مطالعه برای کسب نمره قابل قبول در آزمون آیلتس، صرف ‌نظر کنند. با توجه به اینکه سایت‌ها و افراد زیادی هم وجود دارند که مدرک آیلتس را ارائه می‌کنند، ممکن است این افراد به‌راحتی در دام خرید مدرک بیفتند. از همین رو ما قصد داریم در این مقاله به بررسی اطلاعات ضروری در رابطه با خرید مدرک آیلتس بپردازیم و شما را در این زمینه آگاه کنیم.

 

خرید مدرک آیلتس، کلاهبرداری یا واقعیت؟!

بر کسی پوشیده نیست که موفقیت در آزمون آیلتس نیازمند تلاش و مطالعه کافی است. اما برخی می‌خواهند بدون تلاش و با عبور از راه میان‌بر، مدرک آیلتس دریافت کنند. سوالی که پیش می‌آید این است که آیا می‌توان اقدام به خرید آیلتس بدون آزمون کرد؟ پاسخ روشن است، خیر. هر کسی که ادعا کند می‌تواند مدرک آیلتس تضمینی به شما بفروشد، سعی دارد از شما کلاهبرداری کند.

در حالی که خرید مدرک آیلتس بدون شرکت در آزمون ممکن است یک گزینه آسان به نظر برسد؛ اما در واقع به معنای هدر‌ دادن پول و به خطر ‌انداختن فرصت‌های آینده‌تان است. بنابراین فروش مدرک آیلتس چیزی جز کلاهبرداری نیست. مراقب اهداف و آینده‌تان باشید و گرفتار وعده‌های دروغین کلاهبرداران نشوید. به یاد داشته باشید که شرکت و قبولی در آزمون، حتی اگر با سختی همراه باشد، ارزشش را دارد.

 

چرا بازار خرید و فروش مدرک آیلتس گرم است؟

متاسفانه وبسایت‌ها و افراد زیادی وجود دارند که در کمال راحتی و اطمینان، به متقضیان دریافت مدرک آیلتس، وعده دریافت این مدرک، بدون شرکت در آزمون آیلتس را می‌دهند. با یک سرچ ساده در گوگل متوجه این موضوع می‌شوید. با این که پیش‌تر ذکر کردیم، چنین وعده‌ای یک افسانه و به‌نوعی، کلاهبرداری است، اما چرا بازار خرید و فروش مدرک آیلتس هنوز هم گرم است؟ در ادامه با بررسی چند دلیل، به این پرسش پاسخ می‌دهیم.

 

تقاضای بالا برای کسب نمره دلخواه بدون شرکت در آزمون

برخی افراد ممکن است در اولین تلاش برای موفقیت در آزمون آیلتس شکست بخورند و مجبور به تلاش چندین‌باره شوند. در نتیجه به‌دنبال راهی برای تقلب و به‌عبارتی کسب نمره قابل قبول بدون شرکت در آزمون هستند. با اینکه داوطلبان از خطرات خرید مدرک مانند قرار‌ گرفتن در لیست سیاه یا از دست‌ دادن پولشان آگاه هستند؛ اما باز هم گول وعده‌های دروغین و فریبنده کلاهبردارن را می‌خورند.

برگزار کنندگان آزمون آیلتس هشدارهای بسیاری در ارتباط با غیر قابل ‌قبول و دروغین ‌بودن خرید و استعلام مدرک آیلتس توسط افراد کلاهبردار به داوطلبان می‌دهند. با این حال متاسفانه، هنوز هم متقضیان زیادی وجود دارند که اقدام به خرید آیلتس می‌کنند. تا زمانی که چنین متقضیانی هستند، مسلما کلاهبردارن هم از این فرصت به سود خود استفاده می‌کنند.

 

سود زیاد کلاهبرداران در بازار خرید و فروش آیلتس

سود به‌دست‌آمده از خرید و فروش آیلتس برای کلاهبرداران بسیار زیاد است. با کمی سرچ و محاسبه به این موضوع پی خواهید برد. افراد سودجو با دادن وعده‌های شیرین مانند امکان خرید مدرک آیلتس تضمینی، امکان پرداخت هزینه خرید مدرک به‌صورت قسطی و … سود هنگفتی به جیب می‌زنند. به عبارتی آن‌ها به متقاضیان پیشنهاد می‌دهند که بخشی از مبلغ را قبل از فرآیند خرید و مابقی را بعد از صدور گواهینامه و تایید صحت آن توسط داوطلب پرداخت کنند. چنین پیشنهادی برای داوطلبان وسوسه‌کننده است، نه؟

بد نیست بدانید که مبلغ پیشنهادی برای خرید مدرک توسط افراد سودجو، کاملا به زمانی که در اختیار دارید و نمره مورد نیازتان بستگی دارد. در نتیجه این مبلغ می‌تواند کاملا متغیر و بسته به شرایط شما بسیار بالا باشد؛ بنابراین به‌هیچ‌وجه برای دریافت یک مدرک تقلبی، جیب افراد سودجو را پر نکنید. به یاد داشته باشید که اخذ آیلتس تضمینی، فقط و فقط به تلاش و حضور خود شما در آزمون نیاز دارد.

هزینه خرید مدرک آیلتس

 

عدم امکان شکایت از فرد کلاهبردار

کلاهبرداری از متقاضیان خرید مدرک آیلتس بسیار آسان است. دلیل آن عدم انجام اقدامات قانونی برای محکوم‌کردن کلاهبرداران و نداشتن جرات برای گزارش کلاهبرداری توسط قربانیان است. اما چرا قربانیان جرات گزارش چنین جرمی را ندارند؟ به این علت که اقدام برای خرید آیلتس بدون آزمون، غیرقانونی به شمار می‌رود. بنابراین اگر قربانیان بخواهند پول از دست ‌رفته خود را از طریق مراجع قضایی ردیابی کنند، با جریمه ارتکاب جرم خرید مدرک مواجه خواهند شد.

از طرفی کلاهبرداران همیشه یک برگ برنده در دست دارند. اگر فرد متقاضی متوجه کلاهبرداری و جعلی‌ بودن مدرک بشود، نمی‌تواند کلاهبرداران را تهدید به شکایت کند. چرا که در این صورت فرد سودجو می‌تواند مدارک مربوط به خرید آیلتس را برای دانشگاه متقاضی یا سازمان‌های مهاجرتی ارسال کند. نتیجه آن قرارگرفتن در لیست سیاه دانشگاه و سازمان‌های مهاجرتی است. آیا شما حاضرید با انجام چنین ریسکی، آینده خود را تحت ‌تاثیر قرار دهید؟

 

ترفندهای کلاهبرداران در فروش مدرک آیلتس چیست؟

متاسفانه کلاهبرداران هر روز در زمینه فروش مدرک جعلی آیلتس ماهرتر می‌شوند و ترفندهای جدیدتری برای گول ‌زدن افراد ساده به کار می‌گیرند. به‌عنوان مثال آن‌ها برای متقاعد ‌کردن متقاضی، از ترفند ارائه حساب بانکی برای دریافت مبلغ توافق ‌شده استفاده می‌کنند. مسلما با خود فکر می‌کنید که اگر قصد این فرد کلاهبرداری است، چرا باید اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیارتان بگذارد؟

باید بدانید که آن‌ها معمولا صاحب حساب نیستند و آن را از شخص ثالثی می‌خرند تا بعدا مشکلی برایشان پیش نیاید. در ادامه شما را با چند ترفند دیگر که ممکن است کلاهبرداران برای متقاعد ‌کردن و ایجاد حس اطمینان در متقاضیان استفاده کنند، آشنا می‌کنیم.

 

گرفتن مدارک شناسایی از خریداران

گاهی اوقات کلاهبرداران برای اینکه به شما ثابت کنند همه چیز قانونی و اصولی در حال انجام است، از شما درخواست ارائه یک سری مدارک دارند. این مدارک شامل اسکن اثر انگشت، کپی پاسپورت یا کارت ملی و عکسی با زمینه سفید است. به یاد داشته باشید که ارائه این مدارک، به‌هیچ‌وجه نشان از خرید مدرک آیلتس تضمینی نیست و هیچ اعتباری ندارد.

 

معرفی سایت‌های جعلی برای بررسی صحت مدرک

یکی از نکات مهمی که در زمینه مدرک آیلتس باید بدانید، این است که اعتبار هر مدرکی از طریق یک کد که به آن کد استعلام آیلتس می‌گویند، مشخص می‌شود. استعلام مدرک آیلتس هم فقط توسط موسساتی که مورد قبول برگزارکنندگان آزمون است، انجام می‌شود. در نتیجه کلاهبرداران با توجه به اینکه فاقد رسمیت از سمت برگزارکنندگان آزمون هستند، سایت‌های جعلی، مشابه با آدرس سایت اصلی را برای بررسی صحت مدرک به متقاضیان معرفی می‌کنند.

 

 

فرستادن شخصی دیگر در جلسه آزمون

خیلی اوقات افراد کلاهبردار از این ترفند برای متقاعد‌ کردن متقاضیان استفاده می‌کنند. آن‌ها به شما اطمینان می‌دهند که فردی کاملا شبیه شما (برای مثال شبیه‌سازی با استفاده از گریم حرفه‌ای) را به جلسه آزمون می‌فرستند؛ اما در اینجا لازم است چند نکته را بدانید. اول اینکه هنگام ورود به جلسه مدارک شناسایی شما، شامل پاسپورت چک می‌شود. بنابراین اگر عکس پاسپورت شبیه فرد حاضر در جلسه نباشد، همان ابتدای ورود، تقلب شما لو خواهد رفت.

دومین نکته این است که در جلسه آزمون از شما عکس می‌گیرند و از آن برای عکس مدرک استفاده می‌کنند. بنابراین اگر چهره فرد شرکت‌کننده در آزمون شبیه شما نباشد، هنگام طی‌کردن مراحل مهاجرت، افسر مهاجرتی متوجه این تفاوت می‌شود. مسلما نتیجه آن جالب نخواهد بود!

آزمون آیلتس

 

چرا نمی‌توان مدرک آیلتس را خرید؟

آزمون آیلتس یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی در سراسر جهان است. موفقیت در این آزمون نشان‌دهنده سطح مهارت شما در زبان انگلیسی و کلید اخذ ویزای تحصیلی، کاری و … است. بنابراین خرید مدرک آیلتس به ‌هیچ ‌وجه قابل قبول و امکان‌پذیر نیست. اینکه چرا امکان خرید مدرک آیلتس تضمینی وجود ندارد، به دلایل زیر مربوط می‌شود.

  • دقت مرجع صادر کننده در ارتباط با اصل و معتبر ‌بودن مدرک و استعلام مدرک آیلتس از دلایلی است که احتمال موفقیت از طریق خرید این مدرک را به صفر می‌رساند.
  • بررسی مدارک در جلسه آزمون به‌عنوان یک سد امنیتی عمل می‎کند و امکان هرگونه تقلب مانند فرستادن شخص دیگری به‌جای شما را به جلسه غیرممکن خواهد کرد. به‌طور کلی با توجه به اعتبار جهانی آزمون آیلتس، تدابیر امنیتی شدیدی برای این آزمون در نظر گرفته شده است.
  • گرفتن عکس از داوطلب در جلسه یکی دیگر از دلایل محکمی است که به شما نشان دهد ادعای خرید آیلتس بدون آزمون کاملا پوچ است. بنابراین با توجه به این دلایل خرید مدرک کاری به‌شدت غیر عاقلانه است.

 

آیا خرید مدرک آیلتس تاثیری در آزمون اصلی آیلتس دارد؟

بله، خرید مدرک آیلتس تاثیر بسیار منفی بر آزمون اصلی آیلتس و همچنین بر شخصی که مدرک را خریداری کرده است، دارد. در واقع، خرید مدرک آیلتس نوعی فریب و تقلب و نشانگر عدم توانایی فرد در مهارت‌های زبان انگلیسی است. آزمون آیلتس یک آزمون جهانی و معتبر و به‌منظور ارزیابی مهارت‌های زبانی شما طراحی شده است. بنابراین خرید مدرک به‌هیچ‌وجه راهی برای موفقیت شما نخواهد بود.

از طرفی خرید و استفاده از مدرک آیلتس جعلی می‌تواند مشکلات قانونی برای شما ایجاد کند و مسیر آینده شما به به‌خطر بیندازد. پس بهترین راه در جهت آماده ‌شدن برای آزمون آیلتس، شرکت در دوره‌های آموزشی معتبر و بررسی نمونه سوالات آیلتس است. در این راستا کالج آریام از طریق مشاوره رایگان آیلتس در کنار شماست تا برای برنامه‌ریزی و شرکت در کلاس‌های آیلتس مسیر آسان‌تری را تا رسیدن به هدف خود طی کنید.

 

جمع‌بندی

مسیر اکثر مهاجرت‌های تحصیلی، کاری و … از آزمون جهانی و معتبر آیلتس می‌گذرند. بدیهی است که موفقیت در این آزمون ممکن است کمی دشوار و نیازمند تلاش زیاد باشد. خیلی از افراد ممکن است تصمیم بگیرند که با خرید مدرک جعلی، این مسیر را دور بزنند؛ اما این کار نه تنها غیرممکن است، بلکه خطراتی مانند قرار‌ گرفتن در لیست سیاه سازمان‌های مهاجرتی، از دست ‌رفتن پول و آینده را به‌همراه دارد. ما در این مقاله به بررسی کامل خرید مدرک آیلتس و بی‌فایده ‌بودن آن پرداختیم.

فراموش نکنید که تنها و مطمئن‌ترین راه برای موفقیت، تلاش و حضور شما در جلسه آزمون است. در این راستا می‌توانید سوالات خود را با کارشناسان باتجربه مای‌آرمان در میان بگذارید.

 

سوالات متداول

آیا امکان خرید تضمینی مدرک آیلتس وجود دارد؟

خیر، چنین چیزی ممکن نیست. آیلتس یک آزمون معتبر جهانی است و از همین رو امکان تقلب در آن غیرممکن است.

 

خرید مدرک آیلتس چه مشکلاتی به‌همراه دارد؟

اول اینکه پول شما به دست کلاهبرداران می‌افتد و امکان پس‌گرفتن آن وجود ندارد. دوم اینکه خرید مدرک، می‌تواند شما را در لیست سیاه دانشگاه مقصد و سازمان‌های مهاجرتی قرار می‌دهد.

دیدگاهی در مورد “خرید مدرک آیلتس به صورت تضمینی!

  1. حسین مروت گفت:

    ممنون از سایت خوبتون
    نمیدونستم دلال ها مدرک آیلتسم میفروشن! البته که به درد هم نمیخوره

  2. حسین مروت گفت:

    ممنون از سایت خوبتون
    نمیدونستم دلال ها مدرک آیلتسم میفروشن! البته که به درد هم نمیخوره

  3. آوا رحمانی گفت:

    کاملا با شما موافقم اصلا چیزی بنام IELTS پولی وجود نداره با تشکر از محتوی مفید شما

  4. آوا رحمانی گفت:

    کاملا با شما موافقم اصلا چیزی بنام IELTS پولی وجود نداره با تشکر از محتوی مفید شما

  5. امید زمانی گفت:

    موافقم.دروغه
    همینجوری سر یه عده بی اطلاع رو کلاه میذارن با این وضع افزایش قیمت امتحان آیلتس.

  6. امید زمانی گفت:

    موافقم.دروغه
    همینجوری سر یه عده بی اطلاع رو کلاه میذارن با این وضع افزایش قیمت امتحان آیلتس.

  7. Hra گفت:

    با سلام
    متاسفانه اخیرا افرادی از مدرسان آیلتس شناسایی شده آمد که با گروهی از افراد متخصص در گریم همکاری کرده و علاوه بر چهره فرد، حتی اثر انگشت آزمون دهنده را هم جعل میکنند و جای او امتحان داده و مبالغ هنگفتی بسته به نمره امتحان اخاذی میکنند.

  8. Hra گفت:

    با سلام
    متاسفانه اخیرا افرادی از مدرسان آیلتس شناسایی شده آمد که با گروهی از افراد متخصص در گریم همکاری کرده و علاوه بر چهره فرد، حتی اثر انگشت آزمون دهنده را هم جعل میکنند و جای او امتحان داده و مبالغ هنگفتی بسته به نمره امتحان اخاذی میکنند.

  9. سام گفت:

    خدا خیرشون بده😁

  10. سام گفت:

    خدا خیرشون بده😁

  11. zahra chegini گفت:

    دوستان عزیز
    اثر انگشتی که از شخص در امتحان آیلتس گرفته میشه در کجاها چک میشه و میفهمند اثر انگشت جعلیه و کس دیگه ای بجاش امتحان داده ؟

    1. کالج آریام گفت:

      در روز آزمون عکس و مشخصات هویتی شما گرفته می‌شه و با پاسپورت مطابقت داده می‌شه و لذا امکان تقلب به هیچ وجه وجود نداره

      1. شمیم گفت:

        یعنی سر جلسه آزمون از شخص عکس گرفته میشه؟

  12. zahra chegini گفت:

    دوستان عزیز
    اثر انگشتی که از شخص در امتحان آیلتس گرفته میشه در کجاها چک میشه و میفهمند اثر انگشت جعلیه و کس دیگه ای بجاش امتحان داده ؟

    1. کالج آریام گفت:

      در روز آزمون عکس و مشخصات هویتی شما گرفته می‌شه و با پاسپورت مطابقت داده می‌شه و لذا امکان تقلب به هیچ وجه وجود نداره

  13. Masoud گفت:

    چرا اقا من چندین نفر رو دیدم هم ایلتس خریدن و هم تافل از ۶ساله پیش تاحالا همشون رفتن اما بهتره ادم خودش سواده زبان داشته باشه تا اونطرف گیر نکنه و گرنه این چیزها هست

    1. Alisa گفت:

      سلام من إلیسا هستم

      شما جایی را می شناسید که به من معرفی کنید؟ من چندین بار امتحان ایلتس دادم ولی نمره ٧ نمیارم

      1. mohsenmh گفت:

        سلام
        خرید مدرک آیلتس با توجه به سخت‌گیری مراکز برگزاری آزمون امکان پذیر نیست.گرفتن نمره مد نظر شما در آزمون نیازمند صرف وقت برای یادگیری زبان انگلیسی هست

    2. آرزو گفت:

      سلام شما جایی رو میشناسید به من معرفی کنید

  14. محمد گفت:

    سلام دوستان من خودم یه مال باخته هستم،سه میلیون دادم به سایت تحصیل و مدرک تا برام آیلتس با استعلام تهیه کنه و قرار شد مبلغ ۱۵میلیون دیگه بعد از استعلام براشون واریز کنم.خلاصه بعد از یکماه آدرس یه سایت جعلی مشابه اصلی رو برام فرستادند و گفتند برو ببین نتیجه رو… همه چیز اوکی بود منتهی آدرس سایت شباهتی بود و من فهمیدم همه چیزو،بشون گفتم تا نمره هامو تو سایت اصلی نبینم باقی پولو نمیدم و گفتند اول پول بعد میره تو سایت اصلی و بعد از اینکه جعل آدرسشون رو بشون گفتم که فهمیدم،سریعا بلاک شدم و …

    1. نازان گفت:

      سلام وقتتون بخیر منم الان با این سایت در ارتباطیم برای ایلتس میتونید منو راهنمایی کنید؟

      1. mohsenmh گفت:

        سلام.امکان خرید مدرک تقلبی آیلتس با توجه به سخت‌گیری مراکز برگزار کننده آزمون وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *