RESOURCES, BOOKS

معرفی و دانلود کتاب تقویت رایتینگ برای نمرات 6 تا 7.5 آیلتس

improve-your-skills-writing-for-ielts-6-7-5-دانلود کتاب

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

تقویت مهارت Writing آکادمیک با کتاب
Improve Your Skills: Writing for IELTS 6.0-7.5

موفقیت در رایتینگ آکادمیک، فقط با تمرین زیاد به دست نمی‌آید، بلکه یک کتاب خوب برای تقویت رایتینگ آیلتس خیلی می‌تواند به شما کمک کند.

این کتاب، یکی از بهترین کتاب‌ها برای تقویت مهارت رایتینگ آیلتس آکادمیک و رسیدن به نمرات بین ۶ تا ۷.۵ آیلتس است. کتاب توسط انتشارات معتبر MCMILLAN چاپ شده و حاوی پاسخنامه (Answer Key) است.


پیشنهاد مطالعه: چگونه در کوتاه مدت، نمره رایتینگ خود را از ۶٫۵ به ۷ آیلتس برسانیم؟


این کتاب ۱۰ فصل دارد و مطالب آن مشابه همان مسائلی است که در آزمون آیلتس وجود دارد. هر فصل، ۳ بخش دارد:

  1. تسک ۱
  2. تسک ۲
  3. تمرین

و یک پاسخ نامه نیز در آخر کتاب جای گرفته است.

improve-your-skills-writing-for-ielts-6-7-5- cover

تسک ۱ شامل دانش واژگانی (vocabulary)، ساختارها و مهارت های نگارشی است که در تسک ۱ آزمون آیلتس وجود دارد. و محتوای زبانی لازم را طوری مورد توجه قرار می‌دهد که آگاهی شما نسبت به پروسه رایتینگ و پاسخ به سؤالات تسک ۱ افزایش قابل توجهی پیدا کند. همچنین به درک شما از انواع و اقسام مدل‌های نوشتن کمک می‌کند.

تسک ۲ هم پروسه ای که در تسک دوم آزمون آیلتس اتفاق می‌افتد را تکرار می‌کند و توانایی‌ها و مهارت‌های لازم برای پاسخگویی به سؤالات تسک ۲ را تقویت می کند.

در هر فصل بخش‌های کوچکی با نام Technique box وجود دارد که نکات و استراتژی‌های تقویت عملکرد در آزمون را گوشزد می‌کند. و در پایان هر فصل، یک آزمون آزمایشی هست که مهارت‌های شما در هر دو تسک را می‌سنجد.

[av_button label=’دانلود پی‌دی‌اف کتاب تقویت رایتینگ آکادمیک’ link=’manually,https://drive.google.com/open?id=1qRep42h558aVurF7abSjQPKI1nOVDkRt’ link_target=’_blank’ size=’large’ position=’center’ font=’entypo-fontello’ color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=”]


مطالب مشابه:


[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” margin=’0px’ margin_sync=’true’ padding=’15px’ padding_sync=’true’ border=” border_color=” radius=’5px’ radius_sync=’true’ background_color=’rgba(237,174,68,0.26)’ src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

موفقیت پذیرش و ویزای تحصیلی خود را با استفاده از خدمات تحصیلات بین المللی آرمان من تضمین کنید.

ویزای تحصیلی تضمینی، پذیرش تحصیلی و نگارش و ویرایش انگیزه نامه و رزومه

[/av_textblock]
[/av_one_full]

1 نظر در “معرفی و دانلود کتاب تقویت رایتینگ برای نمرات 6 تا 7.5 آیلتس

  1. یاشار گفت:

    ممنون از منابع خوبی که در اختیار گذاشتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *